29 maj 2015

BE FIT - inspiracje


 Dzisiaj mam dla was sporo zdjęć o tematyce sportowej, do których warto zajrzeć, gdy przychodzą te słabsze momenty i spadek formy.  Taka porcja inspiracji da ci kopa do działania  i postawi na nogi. Zawsze możesz do nich wrócić, gdy trafi ci się gorszy dzień. Warto pamiętać, że jeśli nie masz jasno określonego celu, trudniej będzie ci się zmotywować.  Nie szukaj wymówek, bo te zawsze się znajdą, spisz swoje cele i do roboty!









Macie coś, co zawsze skutecznie Was motywuje ?

ściskam, Malina


źródło zdjęć -weheartit.com

8 komentarzy :

  1. Wiesz, co średnio, a to jest koło Gorzowa tak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywują zdjęcia głównie, jakieś cele. Sama oglądam różne zdjęcia szukając w nich inspiracji i motywacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. po oglądnięciu takich zdjęć mam ochote ćwiczyć!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie musi mnie nic motywować, bo sprot to dla mnie przyjemność ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są takie inspiracje, ja zawsze sobie takie tapety ustawiam wszędzie, żeby się na każdym kroku motywować, działa!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ze sportu uprawiam spaceryzm, czyli chodzę np. po 5 przystanki na piechotę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "just do it" - skojarzenia: nike i kudels ;D
    super dupeczki, zachęcające, a owoce jeszcze bardziej! ja pracuję oczywiście nad moim summer body ;)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Niezwykła dawka inspiracji i ogromny kop motywacyjny. Biorę się do pracy nad sobą. :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.