20 maj 2015

Szczęście |BW



Każdy chce być szczęśliwy, a jakże by inaczej!  Wielu z nas niejednokrotnie głowiło się,  gdzie i jak znaleźć szczęście. Przecież  to całe szczęście nie leży, ani pod płotem, ani gdzieś na dziurawym chodniku. Posiadamy skłonności do malkontenctwa a szklanka najczęściej jest do połowy pusta. Droga do radości i spełnienia  często jest wyboista, a żeby coś mieć, trzeba na to zapracować. Ja sądzę, że ze szczęściem jest podobnie, a żeby je dostrzec, trzeba naprawdę wytężyć wzrok.


Czasami ciężko jest zauważyć szczęście w filiżance herbaty, po którą sięgamy co rano. Bywają momenty, że radość przychodzi znienacka, ale znacznie częściej musimy, przygotować się na jej przyjęcie. Będąc wdzięcznymi ludźmi, doceniając małe rzeczy i nie oczekując Bóg wie czego, znacznie łatwiej doznać uczucia szczęścia. To wszystko, znajduje się  na wyciągnięcie ręki, ale to od nas zależy, czy je zauważymy.

Macie swoje "małe szczęścia"?

ściskam, Malina

3 komentarze :

  1. pewnie,że tak! :)
    małe szczęścia są najlepsze! trzeba tylko umieć je dotrzec
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, zgadzam się, że szczęścia trzeba szukać w małych, codziennych czynnościach. Dla mnie też moment picia herbaty, zwłaszcza porannej na rozruch, to niezwykle przyjemna chwila dnia. Uwielbiam też wsiąść sobie na mój rower i jechać przed siebie, wtedy jestem bardzo szczęśliwa. A ja chciałam zaprosić Cię wraz z Twoim artykułem dzisiaj na moje Linkowe Party. To świetna okazja, żeby zaprezentować swój blog szerszej publiczności, a także na poznanie ciekawych osób i przeczytanie interesujących artykułów. Będzie mi miło jak wpadniesz:).

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam mnóstwo szczęść, małych i dużych ;) uwielbiam je! wystarczy, ze słoneczko na chwilę wyjdzie, a one do mnie przychodzą :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.