4 cze 2015

Maj w obiektywie


Za nami  maj, który minął mi zdecydowanie zbyt szybko. Co prawda,  nie działo się nic szczególnego, ponieważ  całkowicie pochłonęły mnie notatki i gramatyka, jakże niewdzięcznego języka niemieckiego. Ale, żeby nie narzekać zbyt wiele, to z radością przyznam, że dumna  jestem z siebie, jak diabli, bo mimo mojego  słomianego zapału i ogromnego zwątpienia w swoje sportowe możliwości , które towarzyszyły mi szczególnie na początku, już kolejny miesiąc systematycznie kontynuuję swoje treningi. Brawa dla mnie!

(... w szczególności za dzisiejszy wstęp, który jest praktycznie jednym zdaniem. :))





 Staram się, żeby w moich posiłkach nie zabrakło warzyw i owoców. Zwłaszcza w sezonie ;)



Maifestumzug w Merken - więcej zdjęć na stronie merkenonline.de
 Co sądzicie o  sukniach ? Przesada czy może akurat coś dla Was ?





Mam nadzieję, że czerwiec będzie dla nas łaskawy!
ściskam, Malina

9 komentarzy :

  1. O tak! Zbliżające się lato i coraz większa ilość owoców w sklepach to super okazja, żeby przemycić je do posiłków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknie boskie jak dla mnie <3 Fajny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) i jakie pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  4. ile pyszności na zdjęciach!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wpis , ile dobrego jedzonka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!Bardzo podoba mi się Twój blog,na pewno będę często zaglądać ;*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ujęcia- suknie ładne, ale kojarzą mi się ze ślubnymi, fasonem oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.