28 cze 2015

Najfajniejsze w sieci #1



Kiedyś, kiedyś na blogu pojawiały się posty zawierające linki do fajnych miejsc w sieci. Niestety, umarło to śmiercią naturalną, bo nie miałam czasu na intensywne przesiadywanie w internecie. Postanowiłam jednak zrobić mały come back, ponieważ chcę podzielić się z wami, pewnymi rzeczami, które przez ostatni czas spodobały mi się w mniejszym lub większym stopniu. Uważam je za godne polecenia i warte poznania. A nóż widelec, coś wam się przyda i przypadnie do gustu. Większość z was pewnie zna blogi, które dzisiaj podlinkuję i wcale mnie to nie dziwi, bo są one ładne, ciekawe, a co najważniejsze prowadzone przez profesjonalistki w każdym calu. Mogłabym się tutaj jeszcze długo  rozwodzić i napisać długi wywód na temat tego, co mnie oczarowało, ale lepiej będzie jak same wejdziecie i zobaczycie. :)



Zacznę od  bloga Niebałaganka, który zresztą  obserwuję już od dawna, bo jest on źródłem naprawdę  wielu ciekawych pomysłów i inspiracji. Dzisiaj zaintrygował mnie post o foto aplikacjach na telefon  i szczerze powiedziawszy,  gdyby nie Ania,  nie miałabym pojęcia o istnieniu tak fantastycznych aplikacji. Serio! Sama fotografuję dosyć często, chociaż ze względów technicznych dużo rzadziej robię to  telefonem. Teraz jednak mam szanse na ciekawsze i bardziej estetyczne zdjęcia. Sprawdzicie same!

Zdjęcia, stały się ważna częścią naszej codzienności. Nie zjem ciasteczka dopóki nie zrobię zdjęcia, z domu nie wyjdę  bez selfie - brzmi znajomo? Z tego też powodu,  kompletnie nie rozumiem zakazu fotografowania w salonach sukni ślubnych, przecież to czysta reklama, że aż dziw bierze. Jeżeli jesteście ciekawe zaskakujących zwyczajów salonów sukni ślubnych to  skoczcie na bloga Marysi - Żona modna . Znajdziecie tam dużo więcej "dziwnych" zwyczajów panujących w salonach, a także dużo postów o podobnej tematyce. Jest  to oczywiście tylko część tego, o czym możecie tam poczytać. Temat  bardzo na czasie, bo sezon letni obfituje w śluby i miłość.

A skoro o miłości mowa, to natrafiłam na świetny post, który zawiera przepis na udany związek.  W dużym  skrócie o tym czy trzeba się starać oraz czy  warto się wzajemnie  zaskakiwać i adorować nawet po ślubie. Natalia przygotowała dla was, świetnego posta, więc szybko odwiedźcie jej bloga. :)  Ja właśnie nadrabiam zaległości  i  całkowicie zasiedziałam się na Simplife. :)

Krążąc nadal w tematyce  miłosnej i weselnej warto zajrzeć na  bloga Żyj Kochaj Twórz, ponieważ jakiś czas temu pojawił się tam piękny projekt zaproszenia ślubnego, który możecie pobrać za darmo.  Karolina jest naprawdę mega zdolna i robi graficzne cuda.  W najświeższym poście piękne logo dla fotografki, może to akurat coś dla Ciebie?



Przeczytane?  Sprawdzone? Lubiane? Mam nadzieję, że tak :) 

Tych kilka blogów, to zaledwie część tego, co chcę wam polecić, więc czekajcie na następnego posta.
Macie swoje ulubione miejsca w sieci? Blogerów, których chętnie czytujecie? Dajcie znać pod postem! :) 



ściskam, Malina
 

8 komentarzy :

  1. Jest masa ciekawych blogów :) Interesująca składanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za blogami gdzie pisze się w większości o pogodzie gdyz nie ma się nic innego do powiedzenia;-) Chętnie oglądam strony osób uzdolnionych artystycznie lub kreatywnych w stylizacjach modowych :-) Uważam, że nie ma potrzeby sugerowania nazw innych blogów gdyż kazdego interesuje inna rzecz,gusta też sa rózne;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, ale zawsze istnieje szansa, że komuś się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam przerwę od blogowania, więc z wielką chęcią przejrzę wpisy które poleciłaś, jako że od kilku dni regularnie nadrabiam zaległości, to te także zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem szczerze, że nic nie znałam, lecę obczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne linki- popijam kawkę i chłonę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego czytania, dziewczyny :) !

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.