8 lip 2015

Przewiewna koszulka na lato + crop top


Zapotrzebowanie latem na lekkie, a przede wszystkim przewiewne ciuchy wzrasta wraz ze stopniami na termometrze.  W obliczu gorącego dnia, który już chylił się ku końcowi,  postanowiłam wybrać się na krótki spacer. Założyłam oversizową  koszulkę, bo po pierwsze, bardzo lubię oversizowe ciuchy i równie duże dodatki, a po drugie, spodobał mi się nietypowy ściągacz przy szyi.  Pod spód włożyłam czarny  crop top, który zasłonił to co trzeba i podkreślił wzorki na koszulce.  Do tego dziurawe spodnie, które planuję jeszcze trochę poszarpać. ;)

Przyznam, że czułam się trochę nieswojo i przede wszystkim goło, bo nie przywykłam do chodzenia w "negliżu" tego stopnia. Brzuch na wierzchu, to już poziom hard! :D Dodatkowo, jak większość kobiet, zdarza mi się nie doceniać własnego ciała- wiadomo - tutaj za dużo, tam za mało. Na szczęście, z każdym dniem, jest już coraz lepiej, bo zamiast gadać jaka, to ja jestem z siebie niezadowolona, postawiłam  po prostu to zaakceptować albo zmienić. 


Wybaczcie jakość zdjęć, komputer nadal robi problemy.:(














ściskam, Malina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.