13 cze 2016

BlaBlaBlog - nowość

Drogi czytelniku,
przez długi okres miałam okazję dzielić się z Wami różnymi przemyśleniami tutaj na blogu. Nastał jednak taki czas, gdy mimo sentymentów, trzeba zakończyć  pewien etap w życiu.  Szukałam własnej drogi i metodą prób i błędów zdecydowałam się  założyć bloga, który będzie w większym stopniu poruszał tematy, które  interesują mnie i mam nadzieję, zaciekawią też Was. Zapraszam Was wszystkich do kontaktu przez nowego bloga i mail- blablakontakt@gmail.pl .


blablablog.pl
bloglovin
facebook

Znajdziecie tam takie artykuły jak:

-Z Kościółka Wang na Samotnię

-Dlaczego warto biegać po lesie?

-HIT – Bloki kreatywne

-Jak uniknąć monotonii w życiu?

-Dlaczego nie warto przejmować się opiniami innych ludzi?

-
Jak zrobić makijaż wieczorowy krok po kroku



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.